Kung-Fu High Impact (2012) COMPLEX
www.Consolakias360.info :: Games Xbox360 & PC - Παιχνίδια Xbox360 & PC :: Xbox360 Games - Xbox360 Παιχνίδια
Σελίδα 1 από 1
Kung-Fu High Impact (2012) COMPLEX
ΤΠόσοι από μας δεν ονειρευτήκαμε, όταν ήμασταν μικρά παιδιά, να πρωταγωνιστούμε σε κάποιο βιβλίο comic; Να έχουμε υπερδυνάμεις και να σώζουμε τον κόσμο από τους εισβολείς; Αυτό το όνειρο προσπάθησε να πραγματοποιήσει η Virtual Air Guitar Company με το Kung-Fu High Impact, έστω και… στην ψηφιακή μας μορφή, εκμεταλλευόμενη την τεχνολογία του Kinect. Μια πρωτότυπη ιδέα, καθώς τα περισσότερα παιχνίδια για το Kinect βασίζονται στα ίδια, επαναλαμβανόμενα θέματα, αλλά πόσο καλά κατάφερε να την υλοποιήσει;
Η ιστορία του παιχνιδιού διαδραματίζεται μέσα από τις πολύχρωμες σελίδες ενός comic, με μεγάλο πρωταγωνιστή, εμάς. Εμείς, λοιπόν, εργαζόμαστε ως υπάλληλος μιας «περίεργης» Κινέζας σε ένα comic book store, όταν ξαφνικά εμφανίζονται αμέτρητοι… Ινδιάνοι από το πουθενά. Στην πορεία, ανακαλύπτουμε πως ο σκοπός τους είναι να βρουν ένα κράνος το οποίο δίνει μαγικές δυνάμεις σε όποιον το φορέσει. Το εν λόγω κράνος, για έναν περίεργο λόγο, βρίσκεται στο υπόγειο του καταστήματος που δουλεύουμε, ενώ η αφεντικίνα μας θέλει να το καταστρέψουμε πάση θυσία, καθώς με αυτό οι δυνάμεις του κακού – προσωποποιημένες σε έναν τύπο αλα Clind Eastwood - θα καταφέρουν να κυριαρχήσουν και στη γη.
Το ταξίδι μας, λοιπόν, ξεκινά όταν κατά λάθος μεταφερόμαστε από ένα portal σε έναν παράλληλο κόσμο. Οι δυνάμεις του κακού βρίσκονται και εκεί με σκοπό να πάρουν στα χέρια τους το κράνος, κάτι που, φυσικά, δεν πρέπει να επιτρέψουμε να συμβεί. Το story mode του παιχνιδιού χωρίζεται σε 15, μικρής διάρκειας, κεφάλαια στα οποία θα πολεμήσουμε με νεκροζωντανούς, trolls, γίγαντες, σε διαφορετικά μέρη του περίεργου αυτού κόσμου προκειμένου να σώσουμε τη γη.
Πριν από κάθε κεφάλαιο, μας ζητείται να ποζάρουμε σε μερικές στάσεις, προκειμένου το παιχνίδι να μας μεταφέρει στις σελίδες του comic στα cut-scenes που προηγούνται. Οι πόζες αυτές αρχικά δε βγάζουν νόημα, αλλά όταν θα παρακολουθήσουμε τα cut-scenes, μέσω των οποίων γίνεται η εξιστόρηση, θα προκαλέσουν το γέλιο σε όσους το παρακολουθούν.
Εκτός από το κυρίως story, του οποίου η διάρκεια είναι ακριβώς αυτή που πρέπει για να μην κουράσει τον παίκτη – περίπου τρεις ώρες, στα menus θα βρούμε μια σειρά από survival modes στα οποία θα τεθούμε αντιμέτωποι με αμέτρητους εχθρούς ανά κύματα. Επίσης, έχουμε τη δυνατότητα να διαλέξουμε τους εχθρούς που θέλουμε να αντιμετωπίσουμε, ενώ μπορούμε να ξαναπαίξουμε όποια πίστα θέλουμε με σκοπό να βελτιώσουμε το σκορ μας. Το παιχνίδι, λοιπόν, εκμεταλλεύεται την τεχνολογία του Kinect για να ζωντανέψει τον πρωταγωνιστή του παιχνιδιού, και το καταφέρνει αρκετά καλά.
Αναγνωρίζει το σώμα μας (ακόμα και με ελλιπή φωτισμό) και αφού απομονώσει το background και τα αντικείμενα που βρίσκονται πίσω από αυτό, μας μεταφέρει στην οθόνη. Το αποτέλεσμα δεν είναι πάντα το άκρως επιθυμητό, καθώς μερικές φορές δε θα διαγράφονται οι λεπτομέρειες του προσώπου.
Οι κινήσεις που απαιτούνται κατά τη διάρκεια των μαχών είναι απλές και δε θα συναντήσουμε δυσκολία να τις πραγματοποιήσουμε. Μπορούμε να χτυπήσουμε είτε με κλωτσιές, είτε με μπουνιές, είτε με τις μαγικές ικανότητες που μας δίνονται στην πορεία και όσο προχωράμε στο campaign, ενώ έχουμε την ευκαιρία να αποφύγουμε τα εχθρικά χτυπήματα, είτε με άλματα είτε σκύβοντας.
Η απόκριση του Kinect κυμαίνεται σε ικανοποιητικά επίπεδα και οι κινήσεις μας μεταφέρονται χωρίς καθυστέρηση στο παιχνίδι. Αυτό, όμως, δε σημαίνει πως δε θα αντιμετωπίσουμε προβλήματα, μιας και δεν είναι λίγες οι φορές όπου τα άλματά μας δε θα μεταφερθούν σωστά ή ακόμα και καθόλου. Ευτυχώς, όμως, το επίπεδο δυσκολίας δεν είναι πολύ υψηλό και τα προβλήματα που υπάρχουν στην απόκριση του Kinect δε θα μας επηρεάσουν αρνητικά στο παιχνίδι.
Οπτικά, το παιχνίδι μας αφήνει μια πάρα πολύ θετική εικόνα. Τα πάντα είναι ζωγραφισμένα στο χέρι, από τα menu και τις καρτέλες μέχρι και τα μοντέλα των εχθρών, αφού τα γεγονότα διαδραματίζονται σε βιβλίο comic. Τα περιβάλλοντα ποικίλλουν, χωρίς να κουράζουν, συμπληρώνοντας την όμορφη γενική εικόνα του παιχνιδιού. Το ίδιο θετική εντύπωση προκαλεί και το ηχητικό κομμάτι του τίτλου, γεμάτο δυνατές ροκ μουσικές, εφέ που ταιριάζουν στο κλίμα του παιχνιδιού και αρκετό… trash talking από τον «bad ass» πρωταγωνιστή του, που δεν είναι άλλος από εμάς.
Συμπληρώνοντας, τα βιντεοπαιχνίδια πραγματεύονται τη διασκέδαση και τη ψυχαγωγία, δύο πράγματα που καταφέρνει να προσφέρει το Kung-Fu High Impact, παρά τα προβλήματά του. Η διάρκεια του campaign είναι η κατάλληλη, καθώς τελειώνει ακριβώς εκεί που το παιχνίδι αρχίζει να κουράζει.
Η παρουσίαση του παιχνιδιού, σε συνδυασμό με το καινοτόμο gameplay, συνθέτουν μια πολύ θετική εμπειρία, που θα έπρεπε να δοκιμάσουν όλοι οι κάτοχοι του Kinect.
Genre: Fighting
Release Date: 1/11/2011
Platform : XBOX 360
Files : 7.3 GB
Source : DVD
Languages : English
Origin: Region Free
Wave 13, No A2.5
Περιεχει το Update 13604
XGD2
* Είναι απαραίτητο το Κinect
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Το παιχνίδι παρέχεται μόνο για δοκιμή. Μετά την δοκιμή παρακαλείστε να το διαγράψετε και αν σας αρέσει τότε προβείτε στην αγορά του γνήσιου παιχνιδιού.
Οι χρήστες που δεν έχουν λογαριασμό σε κάποιον Hoster μπορούν να κατεβάζουν ένα ένα λινκ εναλάξ,
ή ακόμα και ταυτόχρονα από διαοφορετικούς Hoster για ποιο γρήγορα χωρίς να περιμένετε μέχρι το επόμενο κομμάτι (part).
lalos
lalos- Mod
- Αριθμός μηνυμάτων : 84
Ημερομηνία εγγραφής : 19/05/2012
Παρόμοια θέματα
» Far Cry 3 (2012) COMPLEX
» Inversion (2012) COMPLEX
» Battleship (2012) COMPLEX
» Prototype 2 (2012) COMPLEX
» Snipers Elite v2 (2012) COMPLEX
» Inversion (2012) COMPLEX
» Battleship (2012) COMPLEX
» Prototype 2 (2012) COMPLEX
» Snipers Elite v2 (2012) COMPLEX
www.Consolakias360.info :: Games Xbox360 & PC - Παιχνίδια Xbox360 & PC :: Xbox360 Games - Xbox360 Παιχνίδια
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης